Blog profile Links Misc Last words
About Us

Welcome to our blog.It's a shared blog between us.We share our life.There will be not interesting as now, if we couldn't found each other in our life.
Disclaimer

This is our blog, our rules, our world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.Please respect our blog.Just click hereif you're not agree with us.We will not force you to read our blog.

Tagboard


Archives


Quick Links

Nana
Yuko


Credits

Designer: Cynna
Editor: Yuko
Image: Nyiokope
Host: Blogger
向日葵盛开的夏天





樱花飘过了秋天你我分开的季节
眼泪疼了无法表达
反复在我心深处的挣扎
伞为你开却被你收


踏在青色柏油路忘记走习惯的路
害怕了吗想念你啊
夏天的向日葵不说心事
伤感的字乱了理智无法掩饰


感谢你陪伴我走过了每一步
花终究会凋落没办法再呵护
这真的是一段很难熬的路
触碰感情深处我才读懂幸福


经过一阵雷雨太阳依旧灿烂
雨后的向日葵会安静的陪伴
你说过每一句会好好记住
在陌生的未来我会更勇敢


踏在青色柏油路忘记走习惯的路
害怕了吗想念你啊
夏天的向日葵不说心事
伤感的字乱了理智无法掩饰


感谢你陪伴我走过了每一步
花终究会凋落没办法再呵护
这真的是一段很难熬的路
触碰感情深处我才读懂幸福


经过一阵雷雨太阳依旧灿烂
雨后的向日葵会安静的陪伴
你说过每一句会好好记住
在陌生的未来我会更勇敢


感谢你陪伴我走过了每一步
花终究会凋落没办法再呵护
你说过每一句我会好好记住
在陌生的未来我会更勇敢 
.